سوء تفاهم-دیگه می ذارمت کنار-مریم حیدرزاده

 

سوء تفاهم

حس خشم تو میان دل من گم شده است
باز زیبا ، نکند ، سوء تفاهم شده است
 باز زیبا ، نکند عاشقی مریم تو
بازی و دستخوش تهمت مردم شده است
 باز زیبا ، نکند حرف جدیدی زده اند
 صحبت سیب و یا صحبت گندم شده است
 من دیوانه دلم تنگ تو بود و دیدم
دل زیبای گلم ، قحط تبسم شده است
جرم من چیست ، بگو ، معجزه ی ماه بهشت
باز در ذهن قشنگت چه تجسم شده است
قهر کردی گل من ، چشم ، ولی حق با توست
 هر زمان
صحبتی از حق تقدم شده است
آخر شعر بیا لطف کن و زیبا شو
 اسمت انگار میان غضبت گم شده است
 



این نظر توسط محمد جواد قزوه در تاریخ 1393/9/15/6 و 13:41 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

وبللاگ چند موضوعی دارای موضوعات طب سنتی و روانشناسی و ....
این وبلاگ در صفحه اصلی لوکس فیس به نام چند موضوعی بالای تبال لینک است.
بد نیست بیا
so tanks please coming I'm wait just for you


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: